BusraAltiok Ormanmeyvelii anladım canim sen bugün direkt acile mi gittin benim bugünkü nstde olayliydu 2 defa cektirdim 1.nst 10 un üstüne bile çıkmadı 2. De 75 i falan gördü
BusraAltiok Ormanmeyvelii yok canim işte düzenli değildi 1 haftan var bekleyeceğiz dedi mesela 10 20 oluyor sonra 70 oluyor sonra 40 oluyor böyleydi sonra yine 10 böyleydi hep
BusraAltiok Ormanmeyvelii Ormanmeyvelii acildeki personeller nasildi beğendin mi hiç gitmedim daha acile
Ormanmeyvelii BusraAltiok 2 kez gittim canım ben. İkisinde de doktorlar çok iyiydi. Sadece bugün açıklık bakan kadın baya canımı yaktı. Eve geldim lekelenme oluyor kahverengi.
Salihaergun Minikalbim111 inan ki ilk kez yapıldı gram acımadı canım yanımda ebe de vardı derin nefes al sıkma kendini dedi bende öyle yaptım hiç hissetmedim❤
Salihaergun Minikalbim111 hep mi öyle yapılıyor bilmiyorum ama eline jel döküp muayene yaptı için rahat olsun kendini sakın kasma güzel anne biz bebek doğurucaz bunlar işlemez bize ❤🌼
Minikalbim111 Salihaergun evet haklısın canım benim ❤️🥰 ben panik yapıyorum biraz çok kötü anlatıyorlar doğumu korkuyorum gerçi daha 20 haftamızdayız peki ya siz ☺️
Yavruhamsi Furkanvedadininannesi bilgim yok yanlış yönlendirmeyeyim ama medine hurması olduğu kesin ;)
Salihaergun Minikalbim111 Allah razı olsun sizin de ve bütün hamileler yavrularımıza sağlıkla kolayca kavuşalım inşallah 💕🌼