aslansmommm ilk bebegim 37+4 te 10 gun sonra gel istersen suni sanci verip dogumu baslatayim demisti doktorum. Bebgin basi zaten kanala yerlesmisti. Erken dogum riskim vardi o zamanlar hastaneden cikinca eve gidersen dogurursun, kayseri disina cikma burda ailenin evinde kal, yat dinlen demisti doktorum, sonra da bebisin gelecegini düşünmus olmali ki bu teklifi sundu 7 saat sancinin ardindan gelmeyecegine karar verip son anda sezeryan dogum oldum. Simdi ikinci bebege 30 haftalik hamileyim. Diger kontrolum 32. Haftada, sonra ki 36. Haftada muhtemelen bize de o zaman sira verir son seferde doguma giderim insallah diye düşünüyorum 🤩🤩 cok heyecanli bir süreç, ne guzel sizin adiniza heyecanlandim umarım saglikla sihhatle birbirinize kavusursunuz guzell annis 🤩❤️