Selam herkese, makat geliş bebeğim dönmedi şu an 37+1 😊 doktor suyu iyi ama dönecek kadar değil dedi 25 Eylüle sezaryen günü verdi 38+4 olucak inşallah 🙏🏻 sizler hangi haftalarda sezaryen oldunuz acaba tabi planlı olarak ? Çok heyecanlandım doktorun odasından cıkarken kafam allak bullaktı midem bulandı ben napıcam diye gün vereceğini biliyordum ama netleşince şoklandım 🤣