Faness Faness ![[ adetime 5 gün vardı.Kimyasal gebelik geçirmiştim önceden o yüzden 2 günde bir yaptım koyulaşacakmı diye
umut123_ Faness size hayırlı olsun, bende iki gün sonra tekrar ettim daha belirgin çıktı bu kadar emin konuşmamak lazım
AdaKaranfili umut123_ sağol kuzum.korkuyorum açıkcasi .benim hamileliyim baslarda kotu geciyor.bebegim daha kucuk onu buyutemeden bide ikinci geliyor.tek basima nasil yapicam nasil yetisicem.yurtdisinda yasiyirum yalnizim
umut123_ AdaKaranfili Allah hakkında hayırlısını versin canım, eminim çok zordur ama eğer varsa da birlikte büyüyecekler
180720 umut123_ eee var işte çok iyi sadece biraz yeni iki günde sorma tekrar ver iki katına çıkarsa oldu bu iş kuşum 😘😘
Guldenylmz umut123_ Hayırlı olsun kuzummm 🤰🏼🫶🏻 İki güne bir ver betahcg yükselir o hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕🤰🏼
180720 umut123_ ne yaptık ki kuşum her zaman elimden geldiğince yardımcı olurum ama sen hiç kötü düşünme inşallah Allah kucağına aldığın günleri de gösterir 💖
HavvaSonmez03 umut123_ canım bidaha test yaptın mı çok merak ettim varmı ? İnşallah vardır iyi haberlerini bekliyommm 🥹
umut123_ HavvaSonmez03 canım iki gün sonra tekrarladım daha belirgindi, şu an kandada çıktı çok şükür 🙏🏻