umut123_ canim dun aksam üzeri hafif 5-6 damla şeklinde kanamam oldu.kirmizi kahverengi tonlarında .ben adet oldum sandım ama devamı gelmedi.uzerinden nerdeyse 14-15 saat geçmiş. Gecede kaç kere kontrol ettim .hicbisey yoktu.agrim falan yok.. adetmi acaba tam sökülmedimi? .yerləşmə kanamasi ola bilirmi .testim çok silik çıkmıştı gördüyün üzere. Hamile değilsem neden adetin devamı gelmediki. Hicbisey anlamadım. Kendimi iyi hiss ediyorum .ne hamile gibi ne adet olacak gibi😂🤷 oglene kadar beklicem belki son kez test alip bakarim. @2206minik