Guldenylmz umut123_ Çok tebrik ederim kuzu 🫶🏻🤰🏼 Betahcg sonucunu da bizimle paylaş merak ettirme 🫶🏻🤰🏼
Caglali umut123_ inşallah bekleyenleri Allah yardımcısı olsun, bende istiyorum bekliyorum çok. çatlatma iğnesi oldum 6. Günümdeyim
AdaKaranfili umut123_ @2206minik bakin kızlar biraz önce yaptim . Fark var dimi digerinə göre. Gec döllenme bence
AdaKaranfili 2206minik sağol güzelimm💕😘😘.Allah razı olsun.esim istiyor ya ben bir kaç ay daha sonra istiyorum hayirlisi Allahdan.saglikla hayirla gelsin inşallah. Bebeğim daha kucuktu.ama olsun Rabbim boyle uyğun gorduyse
AdaKaranfili 2206minik ama neden boyle çok silik çıkıyor anlamıyorum.acaba kimyasal mi olacak. Son adetim 22 agustostu daha belirgin cikmaliydi gibi
2206minik @AdaKaranfili ben kimyasal geçirdim ama kimyasal olsa koyulaşmazdı kan ver bakalım 2 gün sonra tekrar ver eğer ki düşüş varsa beta da o zaman kimyasal demek daha doğru 🫶🏻
AdaKaranfili 2206minik ben başka ulkedeyim.burda ben gebelik için kan vermedim .bebekle zor oluyor gdip gelmek.daha 8 aylık değil tam olarak.11 gün sonra 8 aylık olacak