Ben iki hamilekgimi de silik cizgiyle öğrenmiştim. Hatta eşim saçmalıyorsun çizgi yok diye bakmıştı. Özellikle 2. Hamileliğimde ilk yaptığım testte hayalet çizgi gibi birseydi sonra gün geçtikçe koyulasti tabi. Şimdi 37 haftaligiz doğuma çok yaklaştım 🤭