umut123_ evet kuzum maalesef. Bi devlet hastanesine gittim ardindan orda bisi yapmayinca ozele gittim doktorumu da çağırdım o da geldi ultrasonla bakti hic bisey gorunmedi bulutlu gibiydi iki hastanedede kan verdim ikisinde de 6 ydi kuzum. O zaman dan beri de zaten geelik olmadi hic rahim filmi de cekildim (kimyasal gebelik gecirmeden onceki ay da rahim filmi cekildim) eski doktorum 6 ay deneyin olmassa tekrar rahim filmi cekeriz demisti. Haziranda terkwr cekildim yine olmadi en son bende doktorumu degistirdim eski doktorum cok fazla yavas ilerliyodu ne vitamin ne yumurta gelistirici hic bisey vermedi yani. Bende dayanamadim artık doktorumu değiştirdim cok sukur suanki xoktorum cok cok iyi. Ilk gittigim gun tek yumurta gordu catlatma ignesi yaoti ama olmadi reglimden sonra tekrar gittim klomen yani yumurta gelistirici verdi 1 hafta sonra kontrole gitim 2 tane yunurtam gelismis insalah gebelik olusmustur kuzum valla 2 senedir kimywsal dan baska hic bi gebelik elde edemedik rabbim insallah isteyen herkeze nasip eder. Bakalim bekliyorum bende reglime bir hafta felan var ki bu bi belirti mi bilmiyorum ama son bi kac gundur uykum gelip duruyo. Bugun mesela 10 da kalktim 12 xe bida uykum geldi uyudum aksam ustu bida uykum geldi oyle kestirdim sonra bida aksam saat esim fenerin macini izliyodu bende netflixten dizi izliyodum uyuya kalmışım yine anlamadim hitti yani belirti mi acaba bu belki psikolojik olarak bilmiyorum 🤲🤲😊😊