Guldenylmz umut123_ Aynen canım 50’nin üstü olması lazım 50’nin boş gebelik kimyasal gebelik sayılabilir ama canını da sıkma dediğim gibi ben 31,71 ile öğrendim 4 gün sonra 237 olmuştu 🫶🏻🤰🏼
Edabykl umut123_ var gozukuyo istersen emin olmak icin bitane erken gebelik testi al yap onda da çıkarsa kan ver 😂🙈
umut123_ Edabykl bekleyeceğim pazar tekrar yaparım eğer görünürse direk kan 🥺🥺🥺 erken gebelik testi daha önce yanılttı onu yapmak istemiyorum 🙏🏻
Edabykl umut123_ bendeki hic yaniltmadi çünkü brn o kadar test yaptm hic boyl silik cizgi gormemistim 😂
umut123_ Edabykl benimde öyle canım önceki hamileliğimde gecikmemin 4.-5. günü negatif gördüm hiç ikinci çizgi yoktu. Tam 1. Haftada kanda 105 çıktı değerim.
umut123_ Edabykl hamileyken bile eğer kana daha yeni geçiyorsa idrarda hiç çıkmıyor. Ama silik çizgi resmen şok yarattı
Mrskzl Benim idrar testinde çıkmadı erken genelik testinde bile çıkmadı niye olmadı diye doktora gittim kanda çıkmıştı ve çok küçüktü bikaç gün bekle derim 🫶🏻
umut123_ Mrskzl ikinci hamileliğimde de öyle olmuştu benim. O yüzden ince silik çizgi bile umut oldu. Tek çizgiyken hamile olduğumu öğrenmiştim. Hayırlı olsun size hafta başı kan vereceğim inşallah
umut123_ Edabykl sizinde çok küçükmüş minik sağlıkla büyüsün inşallah. Pazar günü kasette biraz daha koyulaşmış çıkarsa kan vereceğim pazartesi öyle belli olur artık net sonuç
Bebegim0101 umut123_ hemen git cnm bende ayni sekilde erken pgrenmem gerekyi kanda gprdugumz gibi igneye basladm ben
umut123_ Bebegim0101 evet kesinlikle en iyiisi. İki düşükten sonra hiç beklemem kanda görünce direk doktora