umut123_ benimde bi düşüğüm var bundan ecopirin kan sulandırıcı kullanıyorum Allah gönlünüze göre versin bence adet gününüzde bi kan verin iki günde bir baktırın hemen doktora gitmekte iyi bişey değil göremiyor vs sürekli bi stres sebebi ben 20 haziranda hamile olduğumu öğrenip 2 temmuzda gitmiştim doktora ki sadece kese gözükmüştü bebek yoktu 13 temmuzda tekrar gittim hem bebeği hem kalbini duydum sizde öyle yapabilirsiniz