Normal doğum yaptım zorlanmama rağmen yine olsa normal,en azından çıkınca bitiyor.Sezeryanda rahimle birlikte 7 kat kesiliyor, doğum sonrası karına bastırma işlemi var.normal yapmama rağmen bastırınca hafif acıdı,sezeryanı düsünemiyorum bile.Ağrıya dayanamazsan Epidural normal yap 🌸😊