Ezel1323 ben daha önce bekarken de yasamıstım kabızlıga bağlı olarak. Ama hamileyken son haftalar doğumu kolaylaştırdığı icin temizlik yaparken elimle yerleri siliyordum.squat yapıyordum o şekilde duruş hemoroidi azdırıyormuş az da kabız olunca hemoroidim bayağı bi şişti doktorum şok olmuştu görünce. Doğum günü ıkınmayla daha da şişti. Dogumdan 2 gün sonra ağrıya dayanamayıp acillerdeydim gece. Damardan agrı kesici falan verdiler. Kullandığım fitil,krem hiçbiri fayda etmedi. 2 hafta hemoroid agrısı çektim dikişten beterdi. En son eşim aktara gitti krem falan almak icin aktarcı dalından olmamış inciri koparıp onun sütünü sürsün ama dikkatli sürsün en fazla 15 dk kalsın sonra yıkayın fazla durursa aşırı kasıntı yaparmış. Bunu yapın bana dua edersiniz demiş. Yaptım acısı sürdüğüm an çok Fazla oldu ağladım o derece. Ama gerçekten adamın dediği gibi 2 gün içinde kocaman şişlik yavaş yavaş indi ve geçti çok şükür. İnşallah sizin benimki gibi olmaz çok zordu. Eğer incir süreceksiniz yine araştırın isterseniz ve fazla tutmamak önemliymiş.