Anneyimmm34 kuzum hersey normalse normal olmani tavsiye ederim ama en ufak bir pürüz varsa risk alma. Her 2 türlüde diksin oluyor sonuçta fark olarak sezeryan 7 kat vajinal kesik üst deriden dikislerin olur daha kav tane atılır bilmiyorum. Sezeryan oldum ben mecburi 10 güne tam artik kendim ayaga kalkmıştm ama 7 gün ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Ama geçiyor dikis bandin açıldıktan sonra