Normal diye tutturmuş yine herkes.😂 En sağlıklı olanı tabikide normal doğum. Ama bazen bebeklerimiz için en saglıklısı normal doğum olmuyor ne yazık ki. Sezeryan olacağım, ve çevremde korkulacak kadar şeyler yaşayan hiçbir insan görmedim. Çünkü yok. Ağrıya dayanamayan olabilir evet, ama bu geçici birşey. Aynı şey, normal doğumda da var. Onun da ağrısı çok kuvvetli oluyor dikişten oturamayan çok gördüm. O yüzden bunları düşünmek yerine, bebeğinize bırakın. O nasıl gelmek isterse öyle gelsin. Normal doğum da, sezeryan doğumda da zorluklar var. İkiside zor.