Tuna merhaba oncelikle yalniz degilsiniz bunu bilin hamileligimin basindan beri o kadar ck sey yasadim ki anlatsam roman olur benim ulltrasonum cok guzel cikti ama kan testim iyi cikmadi doktorda amerika testi onerdi ve bende testi pazartesi yolladim sizin gibi sonuc bekliyorum ve sadece dua ediyorum piskoloji cok etkileniyo ama bakin doktorun bana ayrintili olarak anlatti sizde cikan sonuc 193 kere dogum yaptiginizda sadece 1 defa sendromlu bir bebek elde edersiniz anlaminda sole yapicaz sonucta bu bebekler bi yandan buyuyo morallerimizi duzgun tutup somuclarimizi beklicez bende cok uzuldum ama simdi sole dusunuyorum ben bu kani verdim artik sonuc uzulsemde uzulmesemde degismicek o yuzden sakin olup beklicez napalim kader bu tum evlatlara saglik diliyoruz bu 9 aylik yorucu ve yipratici bi seruven ins minik survivorlar bunlaarida atlaticak lutfen moralinizi yuksek tutun saglikla kalin🎈