Ayser ben yaptırmadım , arkadaşıma down sendromlu demişlerdi Amerika’ya kan yolladılar bebeğin sağlıklı olduğu ortaya çıktı o yüzden hamilelikte moralimi bozmamak için yaptırmadım.... Şöyle düşünün karnınızda bebeğe müdahale yapamıcaklar kimse bebeğini aldırmak istemez o yüzden ben bu tür testlerin yapılmasına sıcak bakmıyorum