1bsra Eddakayaa çok sıkıldık onun da yeri daraldı artık :) sağlıkla gelsin tüm yavrularımız inşallah ❤️
1prensannesi__ Eddakayaa Hiç korkum yok yaa ne bileyim rahatım doğum konusunda😂Soon 61 gün oğluşuma kavuşmaya🥰🤲
Tugceakts67 Eddakayaa son 23 zaman azaldıkça hiç geçmiyor gibi geliyor birde yalancı sancılar girince insan heyecan yapıyor bir yandan da doğuma hazırlık gibi sancılar en azından nasıl bir sancı onu anlıyorsun az çok
Meleklerim00 Eddakayaa benimde 80 günüm kaldı senin gibi doğumdan çok ama çok korkuyorum bide benimki sezeryan olacak
Eddakayaa Meleklerim00 bide ben devlette yapicam daha çok korkuyorum hep doğumda esim yanımda olsun diye hayal ederdim tek başıma doğurmak beni korkutuyo sezeryan mi normal mi oda belli değil bebek nasıl gelirse artık
M-eng95 Eddakayaa tamamen aynı ❤️ Zaman hem çok hızlı geçiyor hem geçmiyor 😅gün saydığımız için heyecandan iyice yavaşlatıyoruz ama olsun be yapalım, sonuçta dünyanın en mucizevi olayı :))
Eddakayaa M-eng95 evet aslında hiç bakmasak günler bı tık daha hızlı geçebilir ama her gece 12 den sonra yeni günü okumaya giriyorum 😂
Meleklerim00 Eddakayaa ben sırf bu yüzden devlet istemedim ilk hamileligimi öğrendiğimde devlete gittim hiç memnun kalmadım doktor yüzüme bile bakmadan soru sorup cevap verdi dedim ben en iyisi özele gideyim baştan beride özele gidiyorum ilgi alaka çok iyi Allah razı olsun onlar moral motive ediyolar
M-eng95 Eddakayaa ahahahahhaja valla bu ben özellikle hafta devri varsa hangi meyve oldum dur bakiyim oluyorum hemen ☺️☺️
Seyma0323 Benimde son 90 🙏 benimde hareketler bugün nerdeyse hiç yok bi sabah hissettim kafayi yemek üzeriyim 🙈 Allah sağlıkla kavuştursun bebeklerimizi 🙏
Eddakayaa Seyma0323 amin inşallah 🙏benimkide öyle bazen aşırı hareketli hiç durmuyo bazen ne yaparsam yapayım kıpırdamıyor cildiriyorum 😂😂