Eddakayaa bende aynı düşünürdüm ve bende doğumdan korkuyorum ama bir an önce doğsun kavuşalım istiyorum kızımla son 55 günümüz kaldı ve gerçekten artık çok zorlanıyorum ağırlık bişeyler yiyip sığınamamak sindirememek beni mahvediyor inşallah bir an önce geçer şu zaman diye dua ediyorum 🙈🙏🏻