Afra123 Bende Rusyada yasiyorum Sibiryaya cok yakiniz. -35 lerde falan olucak dogumum😂🤦♀️yine sukur burda hastane ev falan cok sicak oluyo. buranin kotu tarafi doktor secemiyosun özele gitsen bile. hamilelik surecinde yasadiginin yere gore o bolgeye bakan doktor bakiyo sana. aslinda burdada doktorlar iyi cok dikkkatli ama yinede insan korkuyo. ama sonra dogum zamani ambulans cagiroysun seni nereye goturse orda oluyo dogum ve doktorda bahtina hangisi olsa. simdiye kadar kimseden kotu birsey duymadim. doktorlar hepsi iyi diyolar. sukur az cok ruscamda var..ustelik devlet bana vatandaslik aldigim icin Hamileyim diye her ay para, süt vitamin veriyo tek bana diyil butun hamilelere. cocuk dogdukdan sonrada buyukce bi miktar cocuk icin veriliyo. her cocukdada bu artiyo. Allah herkesin yardimcisi olsun ne kadar guzel olursa olsun kurbetcilik kotu. anne yemekleri ozluyom😭😭