Hasretsimsek1 Benim en çok su bulandırıyordu midemi günde 1 bardak suyu yudum yudum içebiliyordum. Eğer imkanınız varsa aile arkadaş vb yemekleri başkasının yapması ya da başka ortamda yemek iyi gelebilir. Ben parka çıktığımızda karnımın doyduğunu hissediyordum mesela. Ailem burada değil birkaç arkadaşım dışında hiç kimsem yok. Eşimin yaptığı yemekler zaten Allah affetsin çok kötü 😂 yinede sağolsun elinden geleni yaptı bu süreçte. Bende kendimi atıştırmalık biseyler hazırlayıp parka atıyordum biraz oradan vitamin alabildim. Gerisi hep ekmek yoğurt geçti😏