20 senedir Fransa da yaşıyorum 27 haftalıkta hamileyim cocuklugum burda geçtiği için hiç bir konuda hiç bir zorluk cekmiyorum, aksine hastane konusunda burda ki uygulamayı daha çok seviyorum , Türkiye de bir kürtajımı oldum özel hastane olmasına rağmen hiç bir şekilde memnun kalmadım. resmen acılar içinde kıvranırken hic bir şey yapmadılar… Ama burda bi problem yaşamıyorum cok memnunum ,