Esracumaliii ZeynepKaya27 söylenen Dr hepsind gittim hastane olarak ve hijyen açısından kesinlikle Medical doktoruma diyecek laf zaten yok çok ilgili işinde titiz birisi bir git ne demek istediğimi anlayacaksınız zaten 😂
ZeynepKaya27 Esracumaliii ben araştırdım amerikan hastanesinde görünüyor şuan bahsettiginiz doktor medical parkta değil değişti mi acaba
-MinikveAnnesi- ZeynepKaya27 ben emel hanımda takipliyim başından beri tamamen normal doğumu destekleyen bunun için eğitimler veren bı doktor çok memnunum
2prensesannesiiii -MinikveAnnesi- canım merhaba emel hanıma gittim bi dolu bi boş ya muayene ücreti kaç gün içinde 10 gün mü 15 gün mü?
2prensesannesiiii -MinikveAnnesi- iyi güzel şimdi atarim kan sonucumu dr gün isterim dün gittim yanına rahim duvarı kalınlığı güzel dedi yeni olduğu için kese görmedi kan sulandırıcı iğne başlattı🙏🏻
-MinikveAnnesi- 2prensesannesiiii hayırlı olsun canım 🌸 ben 7. Haftadan beri gidiyorum doğumuma çok az kaldı hiç değiştirmek aklıma gelmedi belli bı haftaya gelenleri grup yapıp eğitim de veriyor ücretsiz katılırsın belki bana ters yerde kaldığı için gidememistim ama baya faydalı bence
-MinikveAnnesi- 2prensesannesiiii cetvelde kadın kolları binası mı bir yer demişti tam bilmiyorum ama zaten Instagramini takip et orda paylaşır belki ama 20 hafta civarı alıyor heralde eğitime tam bilmiyorum sorarsın haftan ilerleyince eğitimi
ZeynepKaya27 snmhsnn mmt amerikan Burcu hanıma gittim çok memnun kaldım:) doğum ücretide daha uygun ilgiiside güzel normal dogum yanlısı ama benim bebegim makat geliyor malesef :( muayene ücreti 265 tl ama bi muayene bi kontrol olayı yok sanırım
snmhsnn -MinikveAnnesi- kaçıncı haftadasın bende başından beri Emel hanıma takipli sayılırım 😊 çatı muayenesi oldun mu nasıldı acaba :) bir de doğum ücreti hakkında konuştunuz mu hiç? normal doğum düşünüyorsun sanırım başladın mı egzersiz spor yürüyüş neler yapıyorsun 😍