snmhsnn 37+5 im şu an 38. Haftada yaptığını söylemişti çatı muayenesini sorduğumda ama benim pazartesi günü sancım çıktı o yüzden muayene etti yani insan çekiniyor tedirgin oluyor ama kendini kasmazsan acı hissedecegini sanmıyorum sadece hafif ağrıtıyor normal olarak korkma ama psikolojik olarak kendini ona odaklama ben kendimi rahat bırakmaya çalıştım. Doğum 5500 ama başından beri takipli olursan 5000 zam geldi temmuz ayında 1000 TL. Vallahi normal doğum istiyorum onun için yürüyüş merdiven in çık squat pilates topu egzersizleri sıcak duş yapıyorum sancım çıktığından beri birkaç gündür bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek beyefendi 🤗