Savrakk 3535-3535 mrb cnm benim 5 günüm. Dün ishal oldum karnım agridi çok korktum benimde salı günü öğreneceğim inşallah Allah im hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Unukor 3535-3535 selamlar merak ettim de acaba çatlatma iğnesi neden vuruldunuz? Transferden sonra doktor bana vermedi ama sebebi ne acaba?
3535-3535 Unukor selam hiç bilmiyorum ama araştırdığım kadarıyla yumurtlama dönemi LH hormonunu düzenlemek için veriliyormuş oda ovitrelle iğne 1 doz verdi oda sonucu pozitif çıkarabiliyor Muş
Unukor 3535-3535 benim de aynı 5.gün dondurulmuş 2 embriyo ama bana çatlatma iğnesi vermediler bir sorun olur mu acaba 🥺
Rby01 3535-3535 aynıyız benimde 9.günüm bugün geçen günlerde adet ağrısı gibi ağrım oldu kasıklarıma sancı falan girdi göğüslerim falan da ağrıyordu ama iki gündür pek ağrım olmuyor ayakda çok kalınca oluyor biraz
3535-3535 Rby01 benimde sadece göğüslerim büyüdü arada batar oluyor dediğin gibi inşallah güzel haberler alırız cumartesi günü ikimizde
Rby01 3535-3535 ayy inslh canım sende bende emeklerimizin karşılığını alırız bugün 10.günümüz çok az kaldı sonuca hatta ben yarın bı test yapıyım diyorum
3535-3535 Unukor yok sanmıyorum her doktorun tedavi yöntemi faklı ben pko kuyum ilk tüp bebek 3 başarısız aşılama 1 olumlu aşılama oldu malesef 8 haftalık kaybettim inşallah bu kez olur 👍
Delidoluuu Unukor dondurulmuş embriyoda çatlatma iğnesi vurulmaz. Çatlatma iğnesi yumurtalar toplanmadan önce yapılır. Senin zaten dondurulmuş.
Rbadnc Hangi merkezlere yaptırdınız ben bir defa denedim malesef tutmadı şimdi ikincisi için düşünüyorum aklımda Kayseri Mustafa taş var ne yapacağımı bilmiyorum
Limonzeytin 3535-3535 iğne etkisi 10 günü bulur evet hcg hormonu var iğnede çnkü siz 14 günü bekleyp kan verin idrarla upraşmayn net sonç alrsnz hayrlısı olsn
Limonzeytin Benım bebişimde tüp bebek dondurulmş 3.gün embrıyosydu sdce göğüs hassasiyetim ve ağrım olmştu bide 4gün snra pembe lekelenmem olmştu yerleşme kanaması denildi. Bünyeye göre değşr ama bulantılar 7haftadan itibaren başlar erken olmaz.
3535-3535 Limonzeytin vallaha inşallah öyledir herkesin belirtisi farklı oluyor sanırım inşallah iyi okur kan sonucu
Delidoluuu Donesss Donesss benim transferden iki gün sonra şiddetli karın ağrısı oldu gece yarısı acile gittim o derece ağrıyordu. Çok şükür 14+3 üm 😊
Busra093 Ben transferden 10 gün sonra kan testi yaptırmıştım. O süre boyunca hiç bir belirtim yoktu. Beta 640 çıkmıştı. İki gün sonra bin küsuru bulmuştu. Psikolojik olarak da insan herşeyden birşey arayabilir yada vücuda göre de degisiyor olabilir.
Savrakk Busra093 evde gebelik testi yptinmi cnm benim trasverin6 günü bugün çok korkuyorum çıkmazsa die cesaret edemiyorum evde gebelik testi yapsam çıkarmı sen kaçıncı gün yptin
burcu_1322 3535-3535 Merhaba benimde 8. Günüm cumartesi kan vereceğim bende benim transferin 4. Gününden beri hep sol kaşığında hafif ağrı oluyor sizde var mı bir belirti