Demirhan42 merhaba. Bende ilk 3 gun hafif lekelenme oldu. Onun dışında hicbir belirtim yoktu. Dondurulmuş 3. Gun embriyosuyduk. Ben hep belirti aradim nette cok araştırdım, belirti olmayinca hep kafama taktim ama şükür keseyi görüntüledik 🤲🏻 o yüzden kızlar herkesin bünyesi farklı, kendinizde illa ki bi belirti aramayin moralinizi bozmayin👍🏻🌸