3535-3535 umarım her şey yolunda gider. Benim 17/05 de transferim yapıldı. Doktorum, şakır şakır kanama olabilir, damla famla olabilir, hiç olmayabilir, hiçbirisi bir şey demek değil, gözünü seveyim arada test yapma git gününde yaptır dedi. Gerçekten bende tek bir belirti olmadı. Tavana bakıp sürekli kendimi dinledim. Bir damla kanama olmadı. Bir gram kasık ağrım olmadı. Bir ah diyecek bir şeyim olmadı. Tek bir belirti tek bir işaret, hiçbir şey olmadı. 5 gün raporlu idim hatta ama ilk 2 gün dinlendim. 3. Sabah eşimle kahvaltıya dışarı çıktık, yürüyüş yaptık. Diğer günlerde de öyle. Gerçekten gidip arada test yapmadım ve 12 gün bekledim :))) 12. Gün zaten test için gittiğimiz hastanede salaklığın kitabını yeniden yazdım çünkü test sonucundaki kendi değerimi değil de, referans değerleri okuyup en tepedeki ‘gebe olmayan kadın’ ifadesini gördüm ni tek :)))) dedim yok olmadı :)) görevli kız dedi siz bkşeyin ben bir doktor bulucam. )) (Acıbadem tüp bebek katındayz) doktor geldi ‘tebrikler sonuç pozitif’ dedi, dedim saçmalama allasen (çünkü o değil doktor olan ya, ona atarlandım) yok dedim siz anlamıyorsunuz dedim bak burda gebe olmahan kadın yazıyor dedim :)) kıyamam, salağa anlatır gibi anlattı. Lakin ikna olmadım, dedim kendi doktorumla görüşücem :)) dedi (bir CMT günü idi) perşembeye dek USG de çıkmaz o zamana dek USG ye girme dedi, heee tamam dedim. )) Doktorum aradı o anda ve işte o an çıldırdık sevinçten. )) Ama tüm tüp bebek katı olarak sevindik resmen :)) ertesi cuma USG de keseyi gördük (acıbadem deki doktorun dediği gibi tabiiki !!) Daha sonra kalp atışı geldi. Kalp atışından sonra bende ufak ufak Kasık ağrıları başladı, dayanılmaz değil, ufak regl sancıları gibi, kesintili olarak. Ama öyle böyle 20+3 e geldik kızımla 😍😍 darısı isteyen herkesin başına…