Pyz Denizfarah İstanbul’da serbest avukatlık yapıyorum:) doğumdan sonra da kendi işim olduğu için devam etmeyi düşünüyorum inşallah
nursomyurek Özel bir şirkette Ön muhasebe uzmanıyım. Şuan 2 aylık hamileyim çocuğum olduktan sonra çalışmayı düşünmüyorum. Bakalım her şeyin hayırlısı olsun 🥰
Ezgidemirkann Grafikerim tekrar iş hayatına dönmeyi düşünmüyorum. Evden çalışma imkanım var freelance olarak belki o şekilde bir şeyler yaparım oğuşumla beraber
Gozdeparlar Denizfarah peyzaj mimariyim. Rabbim bi sağlık sıkıntısı vermediği müddetçe çalışmaya devam edeceğim. İşimin güzel yanı kendi sirketim ve eşimle birlikte yönetiyoruz.
kubraselcuk Balimbebek44 henüz 1 yıl kadar oldu bende yeni memurum 102 kelime yazmıştım ☺️🙏 inşallah nasip olsun size de
Balimbebek44 kubraselcuk Rabbim sağlıkla huzurla devam etmeni nasip etsin inşallah maşallah canım 🤲🧿🥰
sulee43 kubraselcuk Zatıp katipliği için kaç puan almıştınız kpssden birde belge ne gerekiyor bilgisayar sertifikası falan mı gerekiyor
Ebru-EY Denizfarah yüksel mühendisim. 6 aydan sonra işe devam edeceğim. Bakıcıyla devam edeceğim. Sonrası kreş.
Mom69 Çağrı merkezi müşteri temsilcisiyim şuanda evden çalışıyorum pandemiden dolayı evden çalışıyorum bebeğim olduktan sonra bebekle o işi yapamayacağımdan dolayı bırakmayı düşünüyorum 😕
mercimekmi kurumsal bir şirkette bilgisayar mühendisiyim pandeminin başından beri evden çalışıyorum 34. haftada izin alıp hazırlıklarımı tamamlayacağım 6 ay sonra yeniden evden çalışmaya devam ederim sanırım. ben evde çalışırken bebeğimle ilgilenmesi için yarı zamanlı bakıcı tutmayı düşünüyorum
Sedam42 Denizfarah erkek kuafor isletiyoruz esimle evimle isim yan yana nerdeyse bu yuzden devam yani
Cikitabanana Ben Egm ’de çalışıyorum, 1 yaşına kadar rapor almayı düşünüyorum.. sonrasında bakıcı bulacağım ve iş hayatına devam edeceğim😍 bu devirde ücretsiz izne ayrılmak mantıklı bir hareket olmaz (benim için)
Minnieand Flyy Şubat Cikitabanana bir yıl raporu neresi veriyor hastanede çalışıyorum böyle bi imkanımız yok ben bile mecburen ücretsize ayrılacağım 🤔
Burcu-34 Bende Havalimanında çalışıyorum 1 sene işe gitmicem 1 yaşına gelince de annem bakıcak inşallah sonra işe tekrar döncem şartlar böyle olmasaydı da bebeğimizle hep kalsaydık ya 😏😏
Leylalarcalar Denizfarah Müşteri temsilcisiyim evden çalışıyorum şu an doğum iznine çıktım doğum izninden sonrasında devam etmek istiyorum fakat böyle bir imkanım yok kayınvalidem uzak annem uzak tek başımayım bundan kaynaklı tekrardan devam edemeyeceğim muhtemelen altı aylık ücretsiz izni kullanacağım altı aydan sonrasını Allah ne gösterirse ona göre hareket edeceğim
Remziyecrinn Denizfarah muhasebeciyim mecbur bıraktım eşimin işinden dolayı hem 1 ay önce şehir değiştirdik hem doğuma 1 hafta var sonrasında da bakacak kimsem yok zaten