Denizfarah Ben suan bi hamilelik dusunuyorum kziimi kaybettim 2 sene once babanesi bakarken 5. Katdan dustu ise gitmistim suan bu karari vermek benim icin cok kolay olmadi halende kolay degil ama suanki sartlar icin bizlerde calismak zorundayiz Yani Ben yine mecburen calismak zorundayim ama nasip olursa hamile kalir evladimi sag Salim kucagima alirsam 6 aydan sonra dusunurum tabi rabbim nasip ederse