Anneperi Mali müşavirim kendi işim ama çalışmak zorundayım doğum izni raporu geçerli olmayan tek meslek 🥺
Hividarin Anneperi bende şuan hazırlanıyorum mali müşavirliğe ama çevremdekiler yoğunluğundan o kadar gözümü korkuttular ki iki gönüllü kaldım..
Brcavsr Anneperi Aa neden geçerli değil. Benimde kendi işim şahıs firması . Yarın 32. Haftama giriyorum rapor verecek doktorum. İnternette doğum parası alabildigim yazıyor ortaklık vs olmadığı için.
Flyy Öğretmenim şubat tatiline denk geliyor inşallah doğum eylüle kadar bebişleyim sonra çalışmaya devam 🙄
Minnieand Flyy Şubat Cikitabanana bir yıl raporu neresi veriyor hastanede çalışıyorum böyle bi imkanımız yok ben bile mecburen ücretsize ayrılacağım 🤔
123gebe Flyy hocam özeldemisiniz devlettemi okula söylediniz mi hamile olduğunuzu çünkü doğumlarımız yakın ben hala söylemedim özelde öğretmenim
Zcicek Nursemother ben tam zamanında izne çıkmayı düşünüyorum, yani 32 .hafta da ayrılıp doğumdan 8 hafta sonra da işe başlamış olurum inşaallah, siz nasıl yapmayı düşünüyorsunuz
Anesteziafyon Bende anestezi teknikeriyim. Muhtemelen ücretsiz izin alırım 1 sene sonra çalışmaya devam
esradgn123 Denizfarah Öğretmenim Bebiş bir yaşına girene kadar çalışmayı düşünmüyorum belki daha fazla da olabilir 🤷🏻♀️
MadameHappy34 Denizfarah Fransa da yaşıyorum,()de ekip şefiydim,ekip yönet,siparıs ver büyük para kasası sorumluluğu falan hamileliği öğrenince durdurdum, şimdilik dönmeyi düşünmüyorum😬😬 doğumdan sonra annem bakarım dedi o zaman devam edeceğim.
Hafize30_ Anaokulu öğretmeniyim bebiş düşündüğüm için işten ayrıldım. Hamilelik döneminde ve en az 2 yaşına kadar bebeğimle kendim ilgilenmek istiyorum. Şu anda 9 hafta 2 günlük olduk 💙🙏🙏
baretli30- İnşaat mühendisiyim özel bi firma da çalışıyorum ekimde rapor alacam bi iki yıl çalışmayı düşünmüyorum 😊
Bilge-96 Denizfarah hemşireyim. Hamile kalmadan önce istifa etmiştim zaten. Bundan sonra atanırsam da en az 1 sene ücretsiz izin alıp bebeğimle kendim ilgilenmek istiyorum. Sonrasında da Allah büyük bakalım. Okuduğum neredeyse tüm kitaplarda da ilk 1 yaşı bebekle annenin beraber geçirmesi en sağlıklısı diyor 🫶🏻
Diylia Anaokulu öğretmeniyim evlenmeden birkaç ay önce işi bıraktım.Şuan 4 aylık bebeğim var.Kpss düşünüyordum ama eşim önceden atanırsam her yere benimle geleceğini söylüyordu şimdi ise sıcak bakmıyor.Özelde çalışmak da çok zor ve maaşı az.Sanırım bundan sonrası ev hanımlığı
birmeleginannesiiii Denizfarah rehber öğretmeniyim. Birkaö güne doğumum olacak ve Ben de aynı şekilde 1 yaşına kadar bebeğimi bırakmak istemiyorum. İlerisi için de kesin başlarım diyemiyorum belki 2 seneye tamamlarım
kubraselcuk Denizfarah Zabıt Katibiyim ☺️ Olurda Allah nasip eder anne olursam en az 6 ay izin kullanırım diye düşünüyorum sonrası Allah kerim.
Balimbebek44 kubraselcuk Aa ne güzel bende adalet mezunuyum bu sene önlisans kpss ye girecegim inşallah bende zabit katipligini cok istiyorum 🤲🥰 siz kac yildir katipsiniz kac kelime yazmıştınız acaba 🥰
Blgnlv Denizfarah muhasebeci olarak bir şirkette çalışıyorum yetki belgem var çocuk olunca bir süre çalışmayıp sonra kendi ofisimi acıcam insallah
kubraselcuk Balimbebek44 henüz 1 yıl kadar oldu bende yeni memurum 102 kelime yazmıştım ☺️🙏 inşallah nasip olsun size de