durumoms2 Sinemkaya43 31 ve 34 te de muayene olmuştum o zaman lekelenme olmamıştı. Bu sefer oldu doğum yakın diye sanırım. Doğsa da rahatlasam artık ☺️ 37 haftamız doldu çok şükür ❣️
Sinemkaya43 durumoms2 benimde büyük ihtimal olur leke muaneye kadar doğum yapmasam eğer normal doğuma uygunsam sıcak suya oturmaya merdiven inip çıkmaya başlıyacam
gulseren_33 Biz de yarın 37 haftalık olacağız ikinci doğumum olacak ama ilki sezeryan bu da sezeryan ama hala çok heyecanlıyım korku stres hepsi var
Bunyamin_im fs2015 Hayir Canim 1 Hafta Onden gidiyoruz.Qarnim İnmismi inmemismi hicc anlamiyorum gercekten😃gezmelere bile gidiyorum Annem artik yolda dogurucan diyor😂paşam Hiç Rahatsiz etmiyor Beni.
fs2015 Bunyamin_im Maşallah diyelim o zaman 🤩ben artık rahatsız oluyorum ya alta baskı Cook oluyo. bizimde 2 hafta önde bakalım ne zaman dogurcaz 🤭
hayirlisi06 Bende 37 oldum Dr um haftaya muane ederiz dedi ne muanesi acaba ikinci doğumum çatı falan değildr nihayetinde
drmeri 37+0 olduk bugün, sabah muayene vardı. çatı muayenesi oldum, hic zor degilmis burda anlatılanları gibi, çok rahat geçti. rahmin baya yumusamis dedii
Sinemkaya43 fs2015 cumartesi agdaya gidecem doğum için onun için istemiyorum agdaya gıdım sonra gelsin 🤪😅