ayse3452 Sinemkaya43 hayır mecburi sezeryan olacagım 😩genltal sıgıllerım den dolayı normal dogum yasak
Moco_44 Sinemkaya43 Zamani veletler hep tembel çokta söylerim😅😂 Anacım biz böylmiydik bizim zamanımızda hemen doğardık🤣 bunlar tembel
durumoms2 Sinemkaya43 teşekkür ederim canım şimdi geldim doktordan herşey yolundaymis çok şükür 🙏 ağrılar normal dedi. Artık evham yapmicam gide gele baya bilinçlendim asıl sancıların nasıl olduğunu öğrendim. Daha dikkatli olcam inşallah 🙏☺️
Sinemkaya43 durumoms2 sabah uyandığımdan beri oturamiyorum egilemiyorum sanki mideme bişi oturmuş gibi sizinde öyle oluyormu ?
durumoms2 Sinemkaya43 yok canım çok şükür öyle bişey yaşamadım. Kasiklarim çok ağrıyor benim . Dün alttan muayene olunca kahverengi lekelenme oluyor şimdi de . Normal dedi ebe
Arzu_lina 37+1 olduk bizde kızım karnımda tepişip duruyor artık o kadar güçlü ki tekmeleri bazen eli kolu karnımdan çıktı çıkacak diyorum 🤣 ama harika bir his en çok bu hareketlerini özleyeceğim sanırım 🫠🥹
Sinemkaya43 durumoms2 benimde çok şükür geçti.evet normal muaneyeden sonra ben 34. Haftada oldum altan muayene ama bende leke falan gelmedi burda okuduğum kadarıyla herkezin gelmiş
durumoms2 Sinemkaya43 31 ve 34 te de muayene olmuştum o zaman lekelenme olmamıştı. Bu sefer oldu doğum yakın diye sanırım. Doğsa da rahatlasam artık ☺️ 37 haftamız doldu çok şükür ❣️
Bunyamin_im fs2015 insallah Saglikla kavusalim, gercekten zaman gecmek bilmiyor artik bir an once dogsunda Aldiklarimi giydirsem diyorum😃hergun dolabı açıb-açıb Bakıyorum🤭
Bunyamin_im Sinemkaya43 Evet bizde Aynıyız🥰Allahin izniyle 25-28 Eylul arasi Sezeryanimiz var bakalım hayirlisiyla hepimiz sag-salim kavusalim bebeklerimize.🤲
fs2015 Bunyamin_im aminn sağlıcakla kavusalim bizde 🥰 ya senin ultrasonla aynı mi haftası karnın aşağı indi mi
Bunyamin_im fs2015 Hayir Canim 1 Hafta Onden gidiyoruz.Qarnim İnmismi inmemismi hicc anlamiyorum gercekten😃gezmelere bile gidiyorum Annem artik yolda dogurucan diyor😂paşam Hiç Rahatsiz etmiyor Beni.