Sinemkaya43 fs2015 cumartesi agdaya gidecem doğum için onun için istemiyorum agdaya gıdım sonra gelsin 🤪😅
Sinemkaya43 fs2015 kadın olmak çok zor wallahi bende bir hal edebilsem korkuyorum ağdadan önce doğumum olsa diye
fs2015 Sinemkaya43 hemde coook zor ama Allah yardım ediyo elbet 🥰yap yap biran önce belli de olmaz ki
Xxz Sinemkaya43 daha geçenlerde 37. Haftam bitti diyordum şimdi bebişimle memede savaşıyoruz resmen gaz sancısı cart cırtbir sürü olay 😄 Allah kavuştursun çabuk geviyir merak etme
Ozlemdrn Sinemkaya43 biraz var biraz yok ne olacak bilmiyorum o yüzden korkuyorum sonra sonunda kizcemi kucağıma alcam 9 aydır neler çektim diyorum bilmiyorum 😊allahim kolay kurtarsın tüm hamisleri inşallah 🥰
Rmutlu Bende bugün 37 oldum 🥰 yarın kontrolumuz var cok merak ediyorm kaç kilo olmuş ve dogumumda normal olacak günüm tarihim belli değil ya bu beni stres ediyor artık doğsun istiyorm😬