Niska benim bir yıl önce vajinal enfeksiyon ve mantar olmuştu. Doktor günlük ped kullanma dedi. Çamaşırlarını mutlaka ütüle , sık sık değiştir ve pamuklu iç çamaşırı kullan dedi. Bende uzun süredir öyle yapıyorum . İlk zamanlar baya zorlanmıştım akıntıdan dolayı günde 4 / 5 defa değiştirdiğim bile olmuştu . Ama sonra geçti çok şükür . Şuan gebelikten dolayı gene akıntılarım var ama sık sık değiştiriyorum çamaşırımı. Haa bide bir daha ne enfeksiyon nede mantar tekrarlamadı çok şükür . Bazı kadınlarda tekrar tekrar olabiliyormuş.