nilsmomy 1prensannesi__ benim çok akıntım vardı kullanıyordum o yüzden sonra akıntı için doktora gittim doktor pedi kullanma dedi sadece bir şey çıkmadı tahlillerde vs pedi bırakınca akıntım azaldı canım en azından orkid kesinlikle artırıyor
Sersel_15 Bende gebe kalmadan önce ve gebe kaldıktan sonra günlük ped kullanıyordum taa ki enfeksiyon olana kadar doktorum hava almıyor kesinlikle kullanmaman lazım dedi bende sık sık iç çamaşırı değiştiriyorum daha sağlıklı
Night Niska Ben kendimi bildim bileli kullanıyorum hep akıntım var çünkü kilodum kirlenmesin diye. Gebeliktede devam ettim bi sorun olmadı