Aylin355 Niska Günlük ped normalde de sağlıklı bişey değil hava almasını engellediği için pamuklu iç çamaşırı dışında bişey kullanmamak gerekiyor
yagmur_s Niska sanırım evet ama benim enfeksiyonum varr sürekli akıntım oluyor kullanmak zorunda kalıyorum ama çok sık değiştiriyorum. Külot dayanmaz yoksa 😕 bildiğim kadarıyla normalde de zararlı zaten çok sağlıklı bişey değil
nilsmomy Niska günlük pedi hamileyken veya değilken her türlü kullanmak iyi değil. İçinde ki kimyasallar akıntıyı artırıyor zaten. Zaruri durumlar dışında kullanmamak lazım doktorum bana kullanma pamuklu iç çamaşır kullan ve sık sık değiş demişti. Bence kullanmayın derim🙌🏻
Rbtnc Niska canm enfeksiyon tetikliyor bana kullanma dedi Dr sürekli iç çamaşırı ütüleyip değiş dedi birde bol giy sıkma hava alması gerekiyor bakteri veenfeksiyonu tetiklermiş akıntı da enfeksiyon dan daha çok olur
1prensannesi__ nilsmomy Aaa ciddimisin canım ben normalde kullanıyorum ama çok akıntım olmazdı bu gebelikte akıntı olduğu için sürekli kullanıyorum ama akıntım daha çok arttı kullanmaym ozamn🤔
nilsmomy Niska günlük oed akıntıyı artırıyor maalesef:/ eğer çok akıntınız oluyorsa sabah akşam çamaşır değişin zaten kullanmayı bıraktıktan bir süre sonra akıntı azalıyor
yagmur_s nilsmomy evet farkındayım ama gerçekten külot dayanamıyor😂 özellikle dışarıda olacaksam kullanıyorum evde rahatım da 🤦🏻♀️ çok zor ya of iki ucu da leyli değnek misali işte
yagmur_s nilsmomy ha bu arada sleepy ninki ile baya rahat ettim arttırma olmadı ama koteks orkid vs vs hepsi berbat yani olmasa da onun yüzünden akıntı oluyor 🤦🏻♀️
Aylin355 Niska Akıntıyı daha fazla arttırıyor, dışarı çıkarken tabi olabilir ama evdeyken kesinlikle kullanmayın bence
Iremshn Neee zararlı mııı 9 aydır kullanıyorum ben her gün 😬 bir problemim yok rahat edemiyorum onsuz
Niska nilsmomy tamam canm💙zaten bu gün aldım molped kullanmam🥰kulanmyodum gebe kaldığımda bırakmıştım
nilsmomy yagmur_s bende progestan kullandığımda akıntı oluyordu mecbur kullanıyordum çünkü su gibi oluyor progestan kullanınca 🤦🏻♀️ Bazen mecbur kalıyor insan dediğiniz gibi
fulyaablaoluyor yagmur_s bez kullanin pamuklu guzelce utuleyin sizi rahatsiz etmiycek kalinlikta katlayip o sekilde kullanin. eski carsaflardan olabilir mesela yoksa dediginiz gibi camasir dayanmiyor.
Niska Rbtnc ya kyamam bendede enfeksiyon oldu şükür gebeliğim 3ayında bitdi🥹resmen ölüyodum kaşıntıdan
Rbtnc Niska yok bnde bitmedi anca azaldı yani çokta su içen biriyim ama olacağı varmış oldu çıkda dikkat ederim ama işte 😒
pembefiyonk Niska ben yıllardır kullanıyorum hamileyken de kullanıyorum doktora sorma gereği bile duymadım 😄 hiç enfeksiyon falan da geçirmedim, çamaşır değiştireceğime sürekli onu değiştiriyorum çok da rahat bence