Elfgrcn Ayse_4646 evet memnunum canım ama tabiki özeldekiler gibi olmuyor siz soru sormadan bişey anlatmıyor aceleci davranıyor ben sürekli merak ettiğim şeyleri soruyordum öylelikle samimiyet olmuştu artık son aylar espri falan yapıyodu bana😂
Ayse_4646 Elfgrcn valla ben korkumdan soru soramiyorum resmi bir yapısı var. Daha önce başka doktora soru sormuştum azarlamasti ondan sonra soru soramaz oldum. Dogumunuza girdi mi peki
Nutella16 Yıldırım doruk hastanesine gidiyorum ikinci gebeliğim. Ayni doktoruma gidiyorum Fatma Güray memnunum :)
Kmelikem1 Nutella16 Fatma hanımı tek geçerim bende ilk gebeligimde ona gitmiştim. Yine hamileyim Fatma hanımdan başkasını hiç istemem..
Elfgrcn Ayse_4646 evet biraz ters duruyo ama alışınca samimi davranıyor ben hamileliğimin son zamanları gidiyordum oo yine mi sen geldin doğurmadın mı falan diyordu😂 bide evet bazı günler çok yoğun ve kalabalık oluyordu o zamanlar pek sıkıştırmıyordum bende. Hayır doğumuma girmedi ben normal doğum yaptım ebeler doğum yaptırıyor sezeryan olursada hangi doktor nöbetçiyse o giriyormuş
Hbeyzab1 Ebrar98 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️Jimer Emel Arslan Yıldırım’a gidiyorum çok memnunum 🥰 32 haftalık hamileyim 🥺
Salihakyml elaertrk Kesinlikle Esentepe hastanesin de Neşe Kaplan Karakaş’a gitmeni öneririm ben de önceden başka doktora gidiyordum çok memnun kaldım neşe hanımdan
elaertrk Salihakyml Ben gürsudayım o yüzden yakın bir yerler olsun diye hep yıldırım osmangazi taraflarındaki hastanelere bakıyorum keşke yakın olsaydım ya
Elf96 Salihakyml evet 365 bende 24+2 haftalığım neşe kaplan Karakaşa gidiyorum çok memnunum tatlı dilli sakin güler yüzlü bir doktor 😊
TGBDMRLP Ebrar98 esentepe hastanesinde neşe kaplana gidiyorum çok güzel bir doktor ona gidince anneme gitmiş gibi hissediyorum
Ebrar98 Yorumlarımda buluştuğum tüm hamiş hanımlara bukadar yoğun süreçten geçtiğimiz için güzellik merkezimden %25 indirim veriyoruuum 🥰 Bellarti güzellik salonu isteyen mesaj atsın bilgisini atsın fiyatlardan indirm sağlayacağım hediyem olsun %25 🥰
Kmelikem1 elaertrk bende gursudayim yıldırım doruka gidiyorum Fatma Güray doktorum çok memnunum ilk dogumumda da ona gitmiştim bu ikinci gebeliğim
Mavisssss98 Ebrar98 problem burada açıklama bile yapmadan riskli gebelik bebeğini kaybedebilirsin dedi bende hem doktorumu degistiricem hemde kendi çapımda arastiriyorum ama sonuç bulamıyorum birtek benimmi basima geldi bilemiyorum
Dmr_01 Mavisssss98 önemli birşey değildir umarim benide haberdar et Rabbim yardimciniz olsun inşallah bebişini sağlıklı bir şekilde kucagına al inşallah 🙏
Mervebahran Ebrar98 çekirge doruk hastanesi Melike yıldırıma gidiyorum ben çok tatlı çokta memnunum ilk öğrendiğimden beri hiç değişmedim 38 haftadayım şu an 🫶