Melisa_Mel Merhaba bende medicana Fatma sezgindeydim. Şimdi Volkan Aksakallı ile randevumuz var bakalım
Dmr_01 Mavisssss98 önemli birşey değildir umarim benide haberdar et Rabbim yardimciniz olsun inşallah bebişini sağlıklı bir şekilde kucagına al inşallah 🙏
Elf96 TGBDMRLP yaa sen kaç haftaliksin 🥰 ben çok memnunum doktorumdan herkese tavsiye ederim öyle doktorların sayısını arttırsın Rabbim 😊
Kmelikem1 Nutella16 Fatma hanımı tek geçerim bende ilk gebeligimde ona gitmiştim. Yine hamileyim Fatma hanımdan başkasını hiç istemem..
Kmelikem1 elaertrk bende gursudayim yıldırım doruka gidiyorum Fatma Güray doktorum çok memnunum ilk dogumumda da ona gitmiştim bu ikinci gebeliğim
Muge_K 28+1 🐣 bende medicana Volkan aksakallıya gidiyorum. Kapısında kuyruk bekliyoruz ama kendisi tatlıs biri
gorkemcim Ebrar98 merhaba 29+4um oglumu bekliyorum :) medicana hastanesi prof. Dr müzeyyen uyanik takipliyim coookk da memnunum :)
Kmelikem1 elaertrk canım muayenesi 280 TL Taramaların fiyatını bilmiyorum çünkü yaptırmadım ben tercih etmiyorum. Doğumda 5 bin civarı yazıyorlar henüz vaktim olduğu için hiç konuşmadım henüz.