Nazcan9244 ilk gebeliğim doğum devletteydi bin pişmanım devlete gittiğime dediğin gibi ayrıntılı ultrason 5 dk eli var ayağı var başı var tamam kalk şeklinde oldu🤦🏼♀️ doğum hele ayrı rezillik 1 ay vardı doğuma suyun azalmış dediler hemen suni sancı verdiler doğum hanenin bi köşesine attılar bidaha ilgilenen olmadı afedersin insan mı doğuyor hayvan mı doğuyor belli değildi gelen elini soktu giden elini soktu açılma yok dediler gittiler ebeler desen öylesine her biri ayrı köpek sanki babasının hayrına çalışıyorlar her biri gebeleri tersliyordu kadının biri bebek geliyor diye bağırıyordu ebe yalan söyleme daha gelmez dediler bi gitti baktılardı ki bebek doğmaya başlamış kadının birini doğuma aldılar kadın bağırıyordu bağırma seni dinlemek zorunda değiliz diye azarladılar başka bi gebeye de yapmasını biliyorsun doğurmasını da bil diye azarladılar hiç unutmuyorum Perşembe günü öğleden sonra 3 gibi doğuma girdim cuma günü kusmaya başlayınca suyumu patlatınca bebeğin kaka yaptığını gördüler acil sezaryana aldılar doğumdan çıktım bizi buzhane gibi yoğun bakıma aldılar üşüdüm çocuğumun üstünü örtmeye çalışıyorm örtme üstünü dediler doğumhane de üşüdü oğlum kız 1 günlük bebek sümüklü olur mu zaten hastene de de ilgilenen olmadı zar Zor annemle bebek emzireceğiz diye uğraştık 😠🤦🏼♀️ hssteneden çıktık bebek sümüklü hasta özel hasteneye götürdük orda baya 10 güne yakın yattı çıktık yine hasta gün geçtikçe bebeğim emmez oldu mama yemez oldu sonra tıp hastenesine gittik orda 1 hafta arayla 15 er gün yattık ordaki drlar iyice moralimizi bozdu bu çocuğa fazla umut bağlamayın bu çocuk yakında ölür siz bunu bize verin biz kadavra yapalım dediler oğlum 5 aylıktı 3.5 kiloydu düşün yani her neyse Ankara’da dış kapı hastanesi vardı şimdi şehir hastanesi oldu oraya götürdük ora bildi derdini meğerse boğazında mikrop olduğu için hasta olup duruyormuştu mama filan içmiyormuştu o da doğum da kakasını yaptığı için boğazına mikrop yapmış Ankara da da 20 gün yattık iyi oldu öyle çıktık 6 aydan sonra kilo almaya başladı oğlum tabi bu süreçte çok geriledi geç yürüdü geç konuştu vs yani uzun lafın kısası devlet doğum pişmanlıktır ikinci doğumum da özele gittik öyle güzel ilgilendiler ki anlatamam doğumda ayrı ilgindiler doğumdan sonra ayrıca ilgindiler anne hemşiresi ayrı geldi bebek hemşiresi ayrı geldi emzirmeyi öğrettiler bebeğe masaj hemşiresi ayrı geldi anneye masaj hemşiresi ayrı geldi anlatamam yani ilgilerini şimdi 3. Gebeliğim yine özele gidiyoruz özel hastane ayrıntılı ultrason için tıp fakültesine veya özele yönlediyor biz tıpa gittik en az yarım saat ilgileniyorlar ayrı ayrı ince ince heryerine bakıyorlar yani uzun lafın kısası para yerine geliyor ama can yerine gelmiyor bence sende özel de doğumu yap can çünkü bu