Nazcan9244 iki kere devlete gittim. İkili tarama ve kontrol randevusu için. Bir sürü olay yaşadım. Eşimi odaya almadılar. Kilo boy söylemediler. Fotoğraf istediğimde çok ısrarcı olduğumda verdiler ve asla belli olmayan saçma sapan bir fotoğraf. Düzgün ilgilenmiyorlar. İkili tarama için grafik oluşturmamışlar kontrol randevusuna gittiğimde artık zamanda geçmişti bir daha testi yaptıramıyordum sistemde hata var dediler sadece rapor çıkardılar grafiksiz. Doktor desen saçma sapan konuşuyor ilk geldiğimde kalbini de dinleyebilir miyiz dedim 12 hafta bilmem kaç gündü. Kalbi atıyorsa dinlersiniz dedi dalga geçer gibi… ilk kes muayenehe gelmiyoruz daha önce dinledik dedim. Ya muamele çok kötüydü işte…. Eşim bir daha asla dedi. Paraya kıyıyoruz yapacak bir şey yok en azından psikolojimiz iyi oluyor