Kubrabsyg45 Devlette buna neden bu kadar takıyorlar hiç anlamadım ben normalde özel takipliyim ama hareket hissetmediğim zamanlar sık sık devlete de gittim her gittiğimde doktor farklı da olsa sürekli 2li 3lü test sordular istemedim yaptırmak diyorum sinirleniyolar bi tanesi amniyosentez öneririm demişti. Ne alaka ya dedim, görünürde bi sorun yok bi sorun görürsen önerirsin ama buna neden takılıyolar bende anlamadım her seferinde canımı sıkmışlardı bu konu yüzünden