Nazcan9244
Dün devlete gittim bı ton azar yedim geldim.neden ikili test yaptırmamışım. Gerek yok engellide olsa benim dedim rabbimden gelene razıyım. Git sen onu engelli annesine sor bide. Diyor. Bende gidip sorsam sorsam bı anne engelli de olsa o çocuğa kıyar mı diye sorarım dedim. Git bence testleri yaptır sorun varsa aldır diyor. Ne kadar basit ya aldır demek, aldırmak. Sapasağlam doğup 3 5 ay sonra Allah korusun engelli olmayacağı ne malum. o yüzden ayda bir paraya kıyıp özel doktora gitmek seni anlayan birini bulmak en doğrusu