arirangg maalesef geçen sene bu zamanlar ben de aynı şekilde hiçbir sorun yokken kaybettim ve kürtaj olmak durumunda kaldım evet kanama vs hiçbir belirtisi yok üzgünüm ki doktora gidince öğrendik.başınız sağ olsun ve geçmiş olsun.bir sene sonra şimdi yeniden hamileyim rahminizin de kendinizin de toparlanmasına izin verin 🤲🏻 dr bana gebelik düşünmeme başladıktan itibaren asprin verdi günde bir kez ve tüm pıhtılaşma testlerinizi lütfen yaptırın 🙏🏻 imkanınız varsa kürtajı genetiğe de gönderin içimizi rahatlatmak için hepsini yaptırmıştık biz lakin özelde devlet üç düşük olmayınca hiçbir testi yapmadı.Allah sağlıkla doğru zamanda tekrardan nasip eder dualarım sizinle 🤲🏻