arirangg canım benimde ilk hamilelikte oldu sonra 2.ye hamile kaldım boş gebelik oldu 2 kere kürtaj şimdi onalrdan dolayı genetik test yaptırdım pihtilasma çıktı sende genetik test yaptır bence hamileyken kan sulandırıcı kullaanman gerekebilir ben şuan 3.ye hamileyim başından önlem aldik doktor hemen kan sulandırıcı hap ve iğne verdi hergun iciorum ins kalp sesi duyulur haftaya çarşamba günü kontrolüm var