Ysfgl_3003 Pijamaskeliler Allah’ım herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah kimseye evlat acısı yaşatmasın.
Gamzecetin Balahatunn devlette hemen yapmıyorlar o testleri 3-4 düşükten sonra yapıyorlar ben özelde yaptırmıştım