Defne_momm canım sezaryen dikişi ile epizyo dikişi çook farklı. Evet korkutucu gelebilir ama inan sezaryen daha zor kendi isteğinle sezaryen isteme bence. Normal doğum dikişli de olsa çok daha çabuk iyileşiyor çabuk toparlanıyor. 7 kat kesilmekten daha iyi normal doğum.