Nus_12 Masumanneinci sizin bebekde arada sakin olduğu oluyormu nazende hiç duemuyor cikcak gibi bazende çok sakin
BusraAltiok Fasulyeninannesi- persembe nstye girdim sancı çıktı ama düzenli değil ben hissetmiyorum dun de aksam hafif adet ağrısı oldu o da çok rahatsız edici değildi sonradan gecti
BusraAltiok Fasulyeninannesi- persembe nstye girdim sancı çıktı ama düzenli değil ben hissetmiyorum dun de aksam hafif adet ağrısı oldu o da çok rahatsız edici değildi sonradan gecti
Nus_12 BusraAltiok bende dün girdim nstye 38 haftaligiz ağrılarım çıktı hissetmiyorum bu arada çatı muaynesinde açılma olmadığı için eve geldim doktor yakın dedi doğumun ama acilmam yok nasıl oluyor anlamadm
Deletedmom547899 Nus_12 keserken hissetmedim dikerken bazı dikişleri cekistirmeleri hissettim maalesef
Fasulyeninannesi- BusraAltiok aslinda alatutka kullansan daha iyi ben bilerek klozet kullanmiyorum egil kalk oluyo acilma acisindan ise yariycagini dusunuyorum insallah tabi Allah bilir
BusraAltiok Nus_12 benim çatı muayenesi hiç yapılmadı da nstde de düzensiz sancı çıktı doktor düzenli ve sık olunca gel dedi bende hiçbir şikayet agri sizi yok yarın tekrar kontrol var bakalim nasıl çıkacak nst