mucizemizibekliyoruzz deletedmom6295 yok ya diyetisteyenin dediklerine göre beslendim yaramıyor yine de 😄 zaten ben normal hayatımda da az ve sık yiyordum bol sıvı tüketiyordum hiç kilo alamıyordum. Hamile kalınca kilo almayı öğrendi sanki bedenim 😂😄
deletedmom6295 mucizemizibekliyoruzz ah o diyetisyenler ah😀 kişinin metabolizmasına göre değil klasik menülere göre verilen diyetler. en başta diyetten ziyade yaşam tarzı değişikliği ve bünyemize yaramayan şeylerden uzaklaşma gerekli. benim bunlardan uzaklaşmam epey güç olsa da hamileliğimde çok faydasını gördüm. bunu da ara kaçamaklar hariç ömrüme yayıp sağlıklı yaşamaya kararlıyım😀 27. hafta ve toplam kilo alımı 3. bebiş ise 910 gram yani hamileliğin bana katkısı şuan sıfır😍
Muhasebeci asenazrakin canım hamileilik boyunca toplam 10-12 kilo arası alınan kilolar normal ama sen aşmışsın birazcık dikkatli ol derim...
asenazrakin Muhasebeci bu kadar nasıl aldım ben bile anlamadım oysa ki 5 ay sürekli kustum kendi evimde yemek bile yapamadım
Tosbik asenazrakin amaaaan hic takma kiloyu kafana dogurduktan snra o yorgunluk uykusuzlukla hızlıca verirsin kilolarini. 😍
mucizemizibekliyoruzz deletedmom6295 oh ne güzel 😊 ben çok çabuk verebiliyorum ya muhtemelen aniden gidecek 😄
Hildambxl asenazrakin canım naptın dıkkat 33haftadayım 4kılo aldım bebegımde 2200 dogumun zor olur hamıleyım dıye herseyı yeme
Muhammedamine asenazrakin çok fazla kilo alanlar var hatta ilginç bir şekilde doğumdan sonra hızla zayıflıyorlar . Ama bebeğin iri değil canım 33 haftalıksın 2.200 gr normal hatta daha fazlada olabilirdi bu hafta aralığında
Nnzhktt asenazrakin ben 35 haftadan sonra kilo bile verdim üzülme bebegin sağlıklıysa helede ilk gebeliginse çok kolay verirsin doğumdan sonra inşallah emzirirsin inatla emzirmeye bak sütün gelmese bile biberon verme şırınga falan kullan sütüne sağ sağdıkça gelirmiş 10 dk emzirmek kaç saat spora eş değer kalori yaktiriyomuş
3cocukannesi19 Maviii aynen yemek yiyemiyorm iştah YÖK arada oluyo oda biri yaparsa kendi yaptığım yemeği yşyemiyorum
Maviii 3cocukannesi19 anladım canım, o da kötüymüş ya, Rabbim yardımcın olsun bir şekilde beslenir o. ama doktoruna söyle olur mu ilaç vitamin takviyesi yapar en azından 😊 sağlıklı genelikler diliyorum 🌺
ikramuratyanik asenazrakin 10 haftaligim bende istemediğim bir kiloyla hamile kaldim suan tam 98 im ve dahada almaktan korkuyorum 😥
MerveBeyza ya bu kilo yazısını görünce inan bakasım gelmiyor :( çünkü 63 le hamile kaldım en son 84 kilo çıktım :( tartılmıyorum bilene o kadar da çok ahım şahım şeyler yemiyorum nasıl bu kadar kilo alıyorum bilmiyorum eşim artık yeme diyor çok üzülüyorum sağlıklıca bi doğsaydı
Rstasar asenazrakin kilo almanin bir sebebi varmi yani cokmu yiyorsun yada sekerli veya tuzlu mu cok tuketiyorsun?
asenazrakin Rstasar ben gebeliğimin başından beri su içemiyorum çok fazla sanırım o yüzden oldu böyle
Zey0502 Kızlar bir şey sormak istiyorum. Kilolu olanların ultrasonda bebekleri daha zor mu görünüyor?
BurcuGnl Bahar11mucize canım bende 96 ile hamile kaldım şuan 40+4 deyim 101 kiloyum bugün tartıldım bugün doktorum normal yapabilirsin dedi bana
Bahar11mucize BurcuGnl canımm ama sen ne güzel 5 kiloyla kalmışın 😂 ben 26+6 yım 101 oldum bundan oçsonrada alırsam normal olurmu orası şüpheli 😂 nasıl başarsın az almayı 😂