Elifefe Valla ben 107 kiloyla hamile kaldım ve çok üzüldüm kilolu olduğum için nasıl yapıcam die hiç diyette yapmadım ama allah yardım etti bana suanda 105 kiloyum ve 36+4 teyim oğlumda 2 hafta önden gidiyo hiçbi problemimiz yok Allah’a şükür 😊
Bahar11mucize BurcuGnl canımm ama sen ne güzel 5 kiloyla kalmışın 😂 ben 26+6 yım 101 oldum bundan oçsonrada alırsam normal olurmu orası şüpheli 😂 nasıl başarsın az almayı 😂
asenazrakin Muhasebeci bu kadar nasıl aldım ben bile anlamadım oysa ki 5 ay sürekli kustum kendi evimde yemek bile yapamadım
Muhasebeci asenazrakin canım bebekler bize aşırı yediriyor gördüğümüzü canımız çekiyor o da bazen abur cubura kaçıyor o sebepten birde kabız olmamaya dikkat et kabız oldun mu yandın 😔😔
Hildambxl asenazrakin bozma moralını ben ılk kızımı 105le normal Doğum yaptım zaten 107le hamıle kalmıstım kılolu olduğum ıcın çok ıyı anlıyorum sen dıkkat et bu ay çok alınıyor
asenazrakin Rstasar ben gebeliğimin başından beri su içemiyorum çok fazla sanırım o yüzden oldu böyle
DayiogluSevgiGkhan asenazrakin vallah canım en berbatı benımdır kılo konusunda 47 kıloydum suan net 70 kilo olmusum 35 haftalıgım banada dıyo ama napıyım yanı yemesem bıt bıt otuyolar yesende kepek ekmek ye yemek aksam yıyıp yatm evde bıraz yuruyus yaptıktan sonr yat
Eliffselinn Bende evlendiğimde 65dim, 82 ile hamile kaldım😢 35+4 deyim 100 oldum. 3 hafta sonra sezeryan diye konuştuk doktorumla. Bu kilodayken ben kendim korktum normal Doğum derse diye. Bebeğimde 3350 şimdiden oda annesi gibi tombiş:) umarım biraz verip sağlıklı halime kavuşabilirim😔
asenazrakin Eliffselinn rabbim sağlıkla kucağına Almayı nasip etsin canım Benim bebeğin de çok değil normal hem Tombiş bebek ne bileyim daha sevimli 👼🏻🤲🏻😅