asenazrakin herkeste farklı oluyor canım herkes diyor son aylar aşırı kilo alıyorsun falan ama yani bende hiçte öyle olmadı resmen kilo alımım durdu aynı kilo ilerliyorum 2aydır ki sadece 1.5kg aldım ve suanda 37+4 haftalığız bebeğin kilosu falanda gayet iyi bi hafta önden gidiyor demişti doktorum kilosuyla boyuyla falan 🙊 bu arada bende kilolu hamile kaldım 67kg ile hamile kaldım suanda 81kg 🙊 60kg görmeyen ben evlendikten sonra aşırı kilo aldım birden ve bu şekildede hamile kaldım 😬 siz kiloyu takmayın bence gider illaki bir şekilde bu kilolar ☺️