asenazrakin Zaten istediğimden çok daha fazla kiloyla hamile kaldım bi de gebelikte aldım. 😢 32+5 olduk bugün şimdi doktor kontrolünden geldik. Doktor çok kilo aldığımı karnımın çok büyüdüğünü söylüyor 😔 Toplamda 20 kilo aldım şuan 105 kiloyum 😢😢😢 Biliyorum çok fazla ama bebeğim de iri 2,200 kg. Daha 10 kilo alırsın diyo doktorum bana 😱😱😢 Var mı hanımlar aranızda böyle kilo alan ?
ozlemkrts asenazrakin bende 82 ile hamile kaldım 20 haftalıkken 91dim şuan 23 haftalığız bu gidişle bnde 100 bulucam galiba
Gizem41 asenazrakin 81 kilo ile hamile kaldım 33.haftamdayım 87 kilo olmuşum . Doktorum en fazla 2 kilo daha alabilirsin dedi.
Bahar11mucize asenazrakin bende 96 ile hamile kaldım şuan 101 geliyorum 5 kilo aldım canımm27 haftalığım benim doktorum hiç bişey demdi bana. Peki normal yada sezwryan doğum olur yaparsın yapamazsın dedimi
Senzeliha ozlemkrts ikimiz aynıyız. 82 yle hamile kaldım 5 aya kadar 2 kilo almıştım 5 bitti 6.aya Nasi l girdim durum kötü. 91 olmuşum hemsireden bir güzel azar yedim ekmek tuz bırakın 89 a indim. Sonumuzu allahım hayır etsin😊
eymenimoglusum ozlemkrts valla bende 79la kaldim 89 olmusum 22.hafta doktorum diyete basla dedi :( bende iki gundur diyete basladim mecburen
asenazrakin Bahar11mucize devlet hastanelerinde biliyorsunuz artık hep son ana kadar bekliyorlar normal Doğum olur diye. Bebeğin normal Doğum pozisyonunda duruyor dedi ama normal veya sezeryan hiç bişey demedi
BurcuGnl Bahar11mucize canım bende 96 ile hamile kaldım şuan 40+4 deyim 101 kiloyum bugün tartıldım bugün doktorum normal yapabilirsin dedi bana
Bahar11mucize asenazrakin anladım canım ben özle gidiyorum benim ki daha dönmedi ama döner dedi benimde tek korkum kilodan dolayı nornal doğuramazssam diye korkuyorum normal çok istiyorum çnkü herkes nornalden korkar ben sezaryenden korkuyorum😣
Arenbebek 29+5 im 16 kg aldim canim benim 3 ablamda 30 kg gecik girdiler ama dogumdan sonra hemen verdiler
Gizem41 Yenianne0505 benim doktorum çok dikkat etti aldığım her kilo için her ay engelledi diye bu kadar aldım. Zaten en fazla 2 kilo alabilirsin dedi. Çalışıyorum şuan pek yerimde durmuyorum o yüzden alamıyorum galiba
3cocukannesi19 asenazrakin bende hiç kilo almadım çocukta zayıf dogarmı acaba 65 ile hamile kaldım 72 yim normal değil demi
Beyzakoc 62 ile hamile kaldım ki evlendiğimde 55 tim uzak yete gelin gittim vs derken bi anda 62 olmuşum şimdi 73 kiloyum ve 31 haftalığım daha almak istemiyorum ya😓